Tuesday, October 20, 2015

TAMPIL ELEGANT DENGAN SUDIO VASA PINK...

SWEDISH DESIGN FOR ANDROID DEVICE

Khamis lepas...Receptionist cakap ada courier dari China..aku dah agak dah memang dah sampai dah benda yang aku tunggu-tunggu.Aku request diorang hantar cepat sebab nanti aku nak pi Lombok xde orang nak amik parcel aku kan...campur ngan takut hilang plak..by the way yang di tunggu dah dapat dan dah selamat aku guna..mula masa dapat email dulu beria-ia diorang mintak maaf sebab kaler pink dh habis stok..tp aku sanggup tunggu masa tu..akhirnya dapat jugak..dan betul instinct aku..warna pink ni memang nampak Elegant nak plak kalau gadis yang guna.

Sebenarnya aku kurang menitik beratkan accessories android ni tapi bila dah diberi peluang untuk mencuba dan review ternyata banyak istimewanya earphone ni...pengalaman aku guna earphone sangat limited, dulu pernah ada walkman..masa tu la sibuk nak guna tp aku x ingat mana ntah aku letak walkman tu..lepas tu handphone biasa memang takde la guna earphone bagai..tiba zaman smartphone baru la aku rasa earphone adalah accessories yang perlu. Nak plak earphone dari Sudio ni is a must have in your handbag.Elegant product dengan  kuality studio


Parcel yang aku terima..tertera jenama SUDIO




Complete set yang aku dapat di lengkapi dengan Owner's Manual, Guarantee Card, Leather Case, Remote and Mic, Gold Plated, 4 Different size extra sleeves dan Cable Clip.


box pun canggih dan ekslusif


sweet colour pink nya sesuai untuk korang pencinta PINK


Mudah guna dengan remote dan mic, nak tukar lagu dan adjust volume...serious korang...memang kualiti Studio


SUDIO VASA PINK juga di datangkan dengan leather bag cute ni..senang nak simpan dalam handbag


Guarantee Certificate diberikan kerana product Sudio Vasa ini sangat ekslusif dan di jaga kualitinya.
Pihak Sudio menawarkan 14 hari  polisi pemulangan apabila anda membeli melalui www.sudiosweden.com sekiranya anda  menukar fikiran anda, sila layari website untuk mengikuti langkah bahagian Pemulangan.Produk yang telah digunakan perlu berada di dalam keadaan yang sempurna dari segi  pembungkusan dan produk itu sendiri. Pembeli adalah bertanggungjawab untuk kos penghantaran yang berkaitan pemulangan kepada Sudio AB di Sweden.

So..untuk readers dan followers Suriaamanda...Sudio Vasa ini juga di datangkan dengan warna Blue,Rose Gold Black dan Rose Gold White dan the best part is penghantaran percuma di seluruh dunia. Bukan itu sahaja...15% discount diberikan untuk readers dan followers blog ini dan masukkan code "SURIAAMANDA" . Diskaun ini sah sehingga end of November. So korang kalau nak order boleh je terus ke laman web yang aku sertakan di bawah.

Website: www.sudiosweden.com
Instagram: @sudiosweden
Facebook: Sudio

12 comments:

  1. menarik tp tak guna pun earphone ni... jrg nk dgr lagu2

    ReplyDelete
  2. huwaaaaa pinkkkk huwaaaaa...so niceeeee!!! i jelly tauuu kakkkk..kenapa comel sangattt!!!!

    ReplyDelete
  3. besnya. tgh imagine kalau sy pakai, ssuai sgt kt meja pinky sy nih. heee

    ReplyDelete
  4. Boleh bawa travel nanti ke Lombok ka hehe

    ReplyDelete
  5. Salam, adoilahhh comel gilaaa warna...pastu button2 dia pun comelll siap berbalut cover warna pink jugakk..nangis lahh tgk! terbeli jugak ni kang..haha

    ReplyDelete
  6. bestnya kalau dapat ni..pink pulak tu.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah