Friday, September 6, 2013

Si Bujang Ikie Pi School


Si bujang Ikie nak pi school ni mama....tp siap bawak pistol...
Ni nak pi school ke nak pi merompak ni Ikie?
Banyak tul cita2nya....ke nak jd polis tangkap org?
Si bujang ni nanti nak jadi abg dh....tahun depan dapat adik....harap2 dapat baby girl....
After this x leh manja2 dh tau....dh jadi abang kan....
Tahun depan SA dapat anak buah lagi 2 orang...serentak plak tu bulan April...
Bestnya. .... 

12 comments:

  1. hihi ada pulak pi school bawa pistol, sebagai langkah pertahan diri kut...

    erm, tahniah ye ikei bakal jadi abang.. bestnyer..

    ReplyDelete
  2. ganas ni..kecik2 bawak pistol..tapi kalau cita2 nak jadi polis...nak tangkap org jahat.ok..auntie support 100%..hehehe..

    ReplyDelete
  3. suke tengok budak2 galas beg . comel ^_^

    ReplyDelete
  4. bergaya sungguh bujang ni g skolah..
    siap bawa pistol..
    hehe..

    ReplyDelete
  5. hehe..comei je galas beg mcm nak pi sekolah..tapi bawak pistol..

    ReplyDelete
  6. stail nie pi skolah bawk pistol...hahaha

    ReplyDelete
  7. pegi sekolah bawak pistol?sekolah polis kot,hehe

    ReplyDelete
  8. beznye
    bertambah meriah la umah mak di kpg kan bila raya nnti
    byk geng ikie nnti
    mainan n budak x dpt dipisahkan..tringat ngan jae suk rancangan running man tu

    done isi tabung Nuffnang kat sini...selamat menabung :)

    ReplyDelete
  9. Kecik2 dah main pistol..siap bawa gi sekolah. Kalau boleh janganlah di amalkan, takut dengan situasi sekarang...mungkin adakah ini adalah kesilapan ibu bapa kita dulu yg suka bagi main pistol...tapi xsemuanya negatif, ada juga jadi polis dan askar.
    (sekadar pandangan peribadi...maaf ye, jgn ambil hati dan peduli sangat ye)

    ReplyDelete
  10. uiks risau jugak tu bawak pistol. tapi inshaAllah mungkin ada kebaikannya. dia nak protect diri sendiri tu walaupun pistol mainan ;)

    ReplyDelete
  11. wah.. utk keselamatan dan perlindungan diri sndiri agaknya bawa pistol ke sekolah... mklumlh zmn bhya skrg ni.. :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah