Wednesday, September 4, 2013

Jadual Pengambilan Sampah...


Banner yang dipasang kat area taman perumahan aku...
Mereka memperkenalkan sistem baru..
Untuk area rumah aku hanya hari Isnin ngan Khamis sahaja kutipan diorang buat...Itupun untuk Sisa pepejal sahaja
Confirm sampah yg terkumpul akan berbau or makin byk...sebelum ni 3 kali seminggu kan...pas tu sampah nk kena asing...yg boleh kitar semula kena asingkan...supaya senang diorang pungut hari Selasa...pd aku bila dh ada sistem baru ni mmg senang..tp ada yg merungut sbb sampah terbiar lama..sure ada bau...


8 comments:

  1. Confirm mesti berbau disebabkan sampah dr sisa2 makanan tu semua kan...huhu

    ReplyDelete
  2. Kira ok la nie..kat umah saya lak,2minggu baru ambik..selalu sangat sy pegi buang sendiri..menyenget ja bawak motor dengan plastik sampah..

    ReplyDelete
  3. Dekat taman saya pun 2x seminggu jugak. huhu. Penuh je sampah tu kan

    ReplyDelete
  4. Kat tmn perumahan mak pun seminggu 2x je. Itupun tak mampu tau..puas dah si hanjeng2 tu wat kenduri anak beranak dia selongkar sampah kita, baru depa nk dtg.

    Sudahnya, sementara nak tunggu dia dtg, pokcik angkat sampah tu buang sendiri. Haiayayaya..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah