Monday, September 9, 2013

Kantoi!!Spender Di Leher....

Wahhhh...rajin sungguh anak dara ni yeee...bukan main lagi ni....senang ibu kat rumah kan...rajin betul "mengemas"...tp apa kena mengena ngan tajuk kan?
Teruskan pembacaan anda ye...


Dari belakang ni x nampak plak yg mn satu kakak mana satu adik.. 


Bersungguh2 ni ..


Last sekali itu jadinya.....

Bertuah betul si kembar berdua ni....
Spender pakai kat leher....x jadi ibunya nk marah sebab sepahkan rumah...
Terus amik hp dan snap gambar diorang....whatsaap kat mama terus mama mengucap panjang....aduhai la anak. ...


22 comments:

  1. Hiks..gini la gaya kalo dah ada anak dara. Suka gila 'mengemas'nya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini anak dara my sister Mak....memang haru sejak dah besar ni....

      Delete
  2. budak memang suka sangkut spender kat leher kot... hahaha marissa pun asal kita tengah lipat kain jer dia pun sibuk kutip2 spender sangkut kat leher.. apa2 ntah..hahaha

    ReplyDelete
  3. wah mama long pun tak kenal ek? mana satu dari belakang...kena practice lagi untuk camkan ni mama long... he he he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha...tau xpe...auntie farah if dtg nanti sure pening nak cam..

      Delete
  4. hahaha.. noty ye main spender... ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu belum diorang kemaskan kain2 lain lg tu..

      Delete
  5. Rajinnya mengemas sampai spender pun pakai kat leher aje. Sibuk agaknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat rajin..pas tu siap gelak kekek2 lagi...nak marah pun x jadi..

      Delete
  6. Sebiji mcm twin akk...sangat rajin 'Kemas" barang2 mainan diaorang

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Mmg lawak...mengucap panjang along dibuatnya

      Delete
  8. kelakar si kembar ni..spenda jadi rantai ye.hakhak

    ReplyDelete
  9. hoho...kelakar ...nak lipat ker...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah