Friday, September 13, 2013

Rosak Peribahasa...


Kelakar...gelak kuat aku baca jawapan anak2 sekarang...sukati jer tukar...
sapa jadi cikgu ni sure stresss ni..
Kalau aku la...dah lama aku gelak guling2...


7 comments:

  1. Lawak ahahah. Kawan saya cikgu pernah buat soalan macam ni dia tanya ibu negara malaysia jawapan anak murid dia :rosmah

    ReplyDelete
  2. hadoi tergelak sehingga keluar air mato den...

    ReplyDelete
  3. ahhahhaaaaa.. lucu lahhh.. adik2 saya pon cm ni kak dulu2 kalo exam ja dapat blik kertas exam macam2 di tulis semua nya lucu ^_^

    ReplyDelete
  4. hahaha lawak betullah,sapalah murid yang kreatif bebenor ni.mesti masa nak menjawab tu,berkerut2 kening budak tu he3..

    ReplyDelete
  5. Hahahahaha...saya pun nak tergelak terbahak-bahak gak ni..diorang ni memang sengaja ke mcm mana ni?hehe

    ReplyDelete
  6. muahaha gelak2 smbil bacakan dekat aiman n en suami

    ReplyDelete
  7. Memang lawak habis baca peribahasa macam ni. Tah2 SA dulu ada buat macam ni kan. Hehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah