Thursday, September 26, 2013

Aksi Kuak Terlentang

Gambar baru si kembar....kali ni kita share gambar diorang tgh tido......masa mula2 tgok macam...ala..biasa la budak2 tido kan....

 cadar pun dah hilang dari tilam...abaikan botol susu bersepah tu
 tgok Aressa nyer tangan tuh..statik jer peluk kepala Adeliya..

Tak tau nak namakan apa style tido macam ni...

Kuak terlentang...x sakit agaknya pinggang si Adeliya tuh...

Pinggang mama plak jadi sakit...

Sabar jer la...


24 comments:

  1. mcm letih sgt tu gaya tido mcm tu..
    hehe..
    comel~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mn x letih shark..siang leka main..mlm kul 1-2 x tido lg....

      Delete
  2. macam tu ler anak-anak tidur kepenatan selepas puas bermain di siang hari......

    ReplyDelete
  3. amboi..bersilang pangkah tido nye yer....hehehe

    ReplyDelete
  4. Agaknya teringat2 masa dok lam perot dulu...heheee...

    ReplyDelete
  5. Hehe.. Budak2 ni kalau tidur memang boleh gelak tengok gaya diorangkan.

    ReplyDelete
  6. dh biasa tido bersama dalam perut kat luar pon nak macam dalam perut jgk la hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha..tu la..x tu plak dlm perut kedudukan diorg mcm mn..

      Delete
  7. nama pun dah kembar kan...mesti nak tidur berpeluk..so sweet...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Accidently ni...diorg x leh dekat...sisp tarik2 rambut tau..

      Delete
  8. Dah mcm kembar siam ni hehe..kemain lg dier yerm.siap tido laga muka ni yer...

    ReplyDelete
  9. Alamak hilang pulak komen td...ololo comelnyer dedua..geram nengok ni dah macam kembar siam ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib baik x kembar siam..if kembar siam...abih la...

      Delete
  10. hihi memang kuak terlentang pukang namanya

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah