Tuesday, September 10, 2013

Manisnya Adeliya...


amboi...amboi...manis dan sopannya Adeliya...Ibu dia whatsaap gambar ni ha...terus mcm terpaku plak Mamalong tgok dia...kemain lagi pandai posing...Ibunya ckp sikit punya payah nak tgok dia pose mcm ni...selalu pose x ready kan...

 tersimpuh Ayu eh...
eleh2...konon x ready la tu..

Aressa time ni tido kata ibunya...dia x tau nak buat apa..dia tgok tv sambil2 buat aksi mcm ni...

Hehehe...sekejap jer masa berlalu..hari demi hari anak2 buah aku ni membesar dengan akal yang panjang..nakal...lasak...semua ada...tp gelagat mereka memang menghiburkan..
sabtu ahad sanggup kami lepak rumah diorang...semata2 nak tengok karenah masing2...
ada sapa2 nak chop jadik menantu x?
x mahal de...RM30k serba berdiri jer...
hahahahahaha...


21 comments:

  1. Replies
    1. Sukati je kan...mcm nk jual anak plak....

      Delete
  2. cute je dia duduk cenggitu.. ;)

    ReplyDelete
  3. ololo tomeynyer dier...siap 30 k serba berdiri yek...

    ReplyDelete
  4. alolololo sweetnya posing macam wanita melayu terakhir dah nampak gayanya anak mama long yang sorang ni...

    ReplyDelete
  5. fuhyooo 30K..tu baru kecik
    lum besar mau double hehe
    comey2..nama pun cantek2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nama betul dia Ezarra Adeliya..ni kakak...adik dia ezarra aressa....

      Delete
  6. alah..alah..comeinya..:)
    nama pon cantek bangat ni..

    p/s : kita ada anak lelaki ni..hahaha...

    ReplyDelete
  7. kikiki...rm30k..pengsan jap
    ayunye adik tu duduk
    yumida isi tabung Nuffnang sini...selamat menabung :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sikit je tu...akan dtg 30k mcm 3k je...

      Delete
  8. Memang bijak bergaya...ada potensi boleh jadi model ni!

    ReplyDelete
  9. Aksi comel anak kecil yang spontan mencuit hati melihatnya.

    ReplyDelete
  10. amboi... mcm wnita melayu... comei sungguh... blh wat mnntu dah nih.. hehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah