Tuesday, September 10, 2013

Thanks Fusyanajmin

Adik trainee dah menamatkan khidmatnya last Friday...x sempat nak update..dah selamat dah pun Fusya kat U dia sambung semester baru..
sebelum dia last ari tu dia bagi sumthing kat aku untuk tambah lelemak di badan...hahahahaha...

 Choc Famos Amos....weeeweittt...mcm tau jer aku suka Forerorocher tuh...
ni la chocnyer..

Ada 3 biji choc...makan 4 orang...eh..acaner tuh?aku makan kongsi ngan Dania..since minah ni tetiba x suka choc plak...ngengada..tp sebab x nak dia kempunan ke apa (ada plak),aku makan setengah dan dia aku paksa makan setengah...actually dia tkut gemuk..sebab Acunya ckp..haaa..makan banyak2 choc..biar yaya gemuk dari Acu...
xde maknanya makan choc gemuk kan?x kan?sajer jer si kudut tu...
to Fusya..thanks to u dear...semoga success in the future undertakings and new Semester...


5 comments:

  1. sedapnyer dah amer x makan choc famous amos ni..kalo saya makan 3 bijik tu sorang jek hehe

    ReplyDelete
  2. huhugu..bestnya..adik sy cakap ferrerorocher nie cokelat org kaya..hahahaha

    ReplyDelete
  3. Tanda kenang-kenanganlah tu AS...
    Lepas ni tak tau bila lagi nak jumpakan AS

    ReplyDelete
  4. Setuju dengan OKje.. buat kenang2an ;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah