Tuesday, September 10, 2013

Sarapan Pagi di Pasir Panjang Port Dickson

Kami buat kerja giler jalan2 cari pasal dalam hujan lebat on Saturday..hihihih...pi sarapan kat Port Dickson..dulu kami pernah tinggal kat Pasir Panjang ni...lama jugak..so tau la kat mana kedai2 yang sedap untuk kami makan dan lepak2...ingat kedai tu dah x wujud dah...ada lagi rupanya...huhu....

 masih brader yang sama tebar roti canai...yg kelakar dia masih ingat aku...
 ada ke dia tanya..budak berdua ni anak aku ke...choiii....i muda lagi tau...
 kalau yang ni betul la...
 rendang ayam yang mabeles...
 kuah dal dan sambal yang awesome...
 roti telur untuk dania...best...

12 keping roti kosong
2 keping roti bungkus utk hubby ateh yg x ikut..
1 keping roti telur
2 ketul rendang ayam
teh tarik 3 gelas
nescafe tarik 2 gelas
milo ais 1 gelas

total damage RM29.00

Lokasi..
pekan Pasir Panjang Port Dickson...

lepas tu kami ke kampung nelayan plak nak cari hasil laut....
tp misi kami adalah hampa.....


11 comments:

  1. ok la jalan2 cari pasal sambil kenyangkan perut hehe
    tambah2 memang makanan fav memang bestlakan...

    ReplyDelete
  2. tengok rendang ayam pon tahu mesti sedap hehe

    ReplyDelete
  3. nampak dap .. dap.. rendang ayamtu... tapi semuanyer pun nampak sangat sedap... pasir panjang tak silap dulu adik akak penah keje kat area situ...

    ReplyDelete
  4. Wah sedap ni. Kak Ain ni Terangganu pun tak pernah sampai.

    ReplyDelete
  5. rendang ayam tu nampak mcm rendang daging..huhuhu

    ReplyDelete
  6. tgk roti ngan kuah2 dia pun mmg dah sedap
    lapo lah pulak..ujan2 layan roti canai panas2 mmg terbaekkk

    ReplyDelete
  7. boleh dptkan actual lokasi dan nama kedai... nak ride

    ReplyDelete
  8. Depan pejabat pos pasir panjang.
    Buka isnin - ahad.
    Tutup jumaat.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah