Tuesday, September 17, 2013

Sibuk Je....Orang Nak Masuk..Dia Pun Nak Masuk.....


Semalam...kat kampung..tempah kuih kat adik ipar Mak Lang, cukup masa kuih dah siap kami pun gerak pi amik kuih...xde la jauh sangat still dalam kampung tu jugak...sampai2 jer dah park keta..aku pun kuar dari keta..Mak Lang dah kuar awal2 dah...terus eh....apasal ni...apasal kena kerumun ni...cuak beb...aku lari cepat2..hahahahha...puas shohhh shohhhh x lari pun kambing2 ni...bedebah ko kambing...hahahha..aku bagi salam diorang sambut mbekkkk....mbekkkk....tension jer..adik aku dah gelak2 dah...selagi x bukak pintu pagar tu selagi tu kambing tu x nak pergi tempat lain....dasar tau kambing ni...

 berduyun datang...
 see...x sabar2...macam tau jer jalan balik rumah sendiri
dah selamat masuk dah kesemuanya...kandang diorang kat belakang rumah tu je...

memang seriau aku...x pernah2 kena serbu mcm tuh..upload kat fb gambar ni semalam..adik aku kutuk kow2...lagi kurang ajar..ada ke ckp aku dah bau kambing la..mama kambing la...
sabar jer la...xper2 ada ubi ada batas..taau la aku nak balas si gemuk tuh....


18 comments:

  1. macam dah diajar...tahu balik rumah sendiri..

    ReplyDelete
  2. Hehehe... kambing pun tahu jalan pulang. :)

    ReplyDelete
  3. kalau Farah pun seriau akak diva...lagi2 penakut haiwan...he he he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak x berapa suka ngan kambing ni..tp makan daging dia akak suka..

      Delete
  4. haha..bestnye..chot teringin nak bela kambin..slek duk bandar je..kalo kat kampung lame dah ade kambin :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama la ngan akak..tunggu akak pencen nanti la..eh..hahahahha

      Delete
  5. haha macam artis pulak dikerumuni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala zaza..x kan artis dikerumuni kambing...hehehe

      Delete
  6. hahaha law sy pon takot..
    silap2 lari beselerak nangis2 hahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak seriau jer..dalam pada tu memang kembang2 la bulu tengkuk..

      Delete
  7. Eee... Ayoknya rindu nya zaman sy bersama lembu2 kesayangan..

    ReplyDelete
  8. byknye kambing.. kalo deqla mau seram dikerumuni kambing mcm gini...hoho..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah