Friday, September 20, 2013

Riadah Petang Bersama Si Kembar

Setiap petang adalah kewajipan si kembar pi main kat taman permainan kat rumah tuh....dah kul 5 jer dua2 tu sure meroyan nak keluar..mintak mandi cepat la...semata2 nak pi main buaian...selalunya atuk yang melayan...

 atuk x tau nak buat yang mana satu dulu...
 last2 terpaksa buai dua2...
tengok la Adeliya tu...bukan main suka lagi dia...Aressa dah kenapa...macam seriau je...

Nasib baik la atuk rajin melayan..kalau x...xde sapa la nak bawak...hahahah....
harap mama?
xde makna..malas nak keluar kalau dah lepak2 kat rumah..
Boleh?


14 comments:

  1. Budak-budak dan taman permainan memang tak boleh nak dipisahkan. Hehe. Kita dulu pun macam tu jugak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sgt setuju..tp time SA kocik2 xde peluang de...

      Delete
  2. untung laaaaa dapat atuk sporting...ekekekekekeke

    ReplyDelete
  3. untung la ada atuk..ank sy aiman biar je dia ket aman sorang2..lgpun dok kt kuarters takde la riso sgt..masa dia kecik dulu penat jugak la..kite nk kena turun sekali..malas2..hehe

    ReplyDelete
  4. bestnye anak kembar

    tumpang bace cni jom ke blog sy jgk ek,nk exchange bloglist ngan sy bgtau la :)

    Tak Mungkin Benar

    ReplyDelete
  5. Sesi macam ni boleh mengeratkan kasih sayang antara anak dan keluarga..hehe

    ReplyDelete
  6. bes nya kan ada pasangan kembar mcm ni dalam family.. saya pon InsyaAllah akan dapat anak saudara kmbar tahun depan

    ReplyDelete
  7. Teringin nak ada anak kembar..mesti best!! =D

    ReplyDelete
  8. Khairine dulu pn mcm tu.. memanjag berkepit dgn arwah atok dia

    ReplyDelete
  9. dah makin besar kembar ni.. seronok atok lyn dorang..

    ReplyDelete
  10. seronoknya ada kembar...mereka sangat seiras

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah