Tuesday, September 3, 2013

Dania dan Si Jejaka Bertuah....

Hari ni rata2 rakyat Malaysia meluahkan rasa marah terhadap kerajaan sebab kenaikkan harga minyak...aku malas nk komen or publish tentang tu kat blog...tp bukan bermakna aku sokong ke tak sokong...naik harga pun semua bising...esok lusa tetap kena isi minyak...so..nak komen apa lg...bukan dengan mengeluh or luahkan kemarahan tu boleh turunkan balik harga minyak...better aku diam...semua org ada pendapat masing2...
Satu2nya jejaka dalam keluarga kakak sepupu aku....jami bertandang membalas kunjungan..diorg yg datang kat rumah dengan serba serbi orange....


Si bujang Amir ni...suka dengan Dania...kat situ jer dia menepek...Si bujang bertuah kesayangan ramai ni...knp bertuah?
Sebab dia sorang je lelaki dlm 7 beradik..  


Hepp...Amir jgn macam2 ye...tgok tu tangan dia.....

Bila dia senyum mcm tu...semua orang tertawan

Manis senyuman dia....jgn jadi kasanova bila dh besar nanti dh la....geram dengan lesung pipit dia tu....orang lain amik dia x nak tau...
Tp dengan Dania memang dia x berganjak...ari tu dh jemput dorang dtg 28hb ni....
Biar ramai budak2 kan....


7 comments:

  1. ooo kirenye amir ni bujang terhangat laa along yeak heheeheh....tak dpt lieya bayangkan kakak2nye 6 org, then die boy...mmg menjadi kesayangan lah ....

    ReplyDelete
  2. Si Dania ni mmg ada daya tarikan magnet kot. Serius kena jaga betul2 bila dah besar nanti. Ramai pulak yang tertarik kat dier.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg jaga betul...if kuar ngan dia...mmg kena perhatikan...takutkan skrg mcm2

      Delete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah