Wednesday, August 13, 2014

Tinggalkan Mama...Sampai Hati....

Sampai hati anak dara mama tinggalkan mama...sampai hati x tunggu mama....siap whatsapp gambar lg.....haha...ni masa ni diorang keluar bila ntah...makan pizza...sapa banje sapa x tau la.....jeles mama tau...


Amboi kakak x toleh kiri kanan pun...


Setau mama kakak suka mkn bolognaise...ni mkn carbonara plak....amboiiii....sudah tukar ka?


Saje je bagi mama jeles kan....


Qhaira bosan sebab dia x leh makan kan....

Lama x outing berdua ngan Dania mcm ni....sorry la syg...
Mama bz sgt2 lately...masa untuk diri sendiri pun xde...
Tunggu next month eh....birthday kakak kita sambut in advance....bulan 9 kita nak pi Kedah, Perlis and Langkawi kan...so...kita get together ye....sambut birthday kakak kat sana...ok?


16 comments:

  1. banyakkan sabar ..kecut baca ni, kurang faham n3 ..harap anak ridu kat mak dia..

    ReplyDelete
  2. banyakkan sabar ..kecut baca ni, kurang faham n3 ..harap anak ridu kat mak dia..

    ReplyDelete
  3. http://ezawarna-warnakehidupan-etuza.blogspot.com/ sesiap yg sudi jenguk blog saya ya,,tq

    ReplyDelete
  4. Kesian mama kena tinggal yer.. hehehe
    Akak nnti dtg kedah calling2 la.. boleh jumpa..heee

    ReplyDelete
  5. Alahai, shian mama..
    Jln2 cuti sek ke kedah ye..

    ReplyDelete
  6. Wahh.. Tu dia saja la tu nak bagitau nak pergi jalan2. Tiga tempat terus nak pergi.

    ReplyDelete
  7. dah lame tak makan kt pizza hut :( hmmm...teringin pulak bila tgk nih.

    ReplyDelete
  8. ala, sian mama.. tak dapat nak join yer..

    ReplyDelete
  9. well planning.. enjoy lah Dania nanti.. dpt advance present dari mama gi jalan2

    ReplyDelete
  10. wuaaaa... ni belom ada bf lagi ni, sy pon klu situasi ni mesti merajuk tau.. hiks

    ReplyDelete
  11. Ala mama kena tinggal kejap jer tuuu...Dania tak yah risau masa Dania mkn2 tu Mama Dania lg byk mkn hahaha

    ReplyDelete
  12. Sedapnya pizza..haha.. Mama ngajuk plak..

    ReplyDelete
  13. yang penting kakak dania happy..kan mama?

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah