Friday, August 22, 2014

Ferrero Rocher Gergasi...


Sapa peminat Forrero Rocher????bestnya if ada yang hantar besar gedabak macam ni kat aku...KALAU la...sebab aku tau mustahil...sedangkan yang kecik pun xde yang hantar...ko dah kenapa...pi beli sendiri...aku x tau la gambar ni wujudnya kat mana sebab aku dapat dari dak Lisa...minah tu tetiba mood jiwang...aku pun tersampuk...Lisa? ye...Ibu si kembar tu la....berangan plak nak dapat Forrero Rocher gedabak mcm ni ha...hehehehe...

jom berangan jom....Berangan tu percuma je kan...
Rasanya tu gambar replika je tu...xdenya wujud Forrero Rocher gedabak macam tu kan....


11 comments:

  1. Kalo angan2 jd kenyataan kan best...kenyang mkn fr je la...

    ReplyDelete
  2. HEAVEN OII HEAVEN KALAU DAPAT!! hahahaha...~ maaf terCAPSLOCK! :P

    ReplyDelete
  3. sebab berangan percuma la Nelly suka berangan..JOm berangan :)

    ReplyDelete
  4. heaven kalau ada ferrero rocher sebesar itu...

    ReplyDelete
  5. double heaven ni.. kalau ada kat rumah.. haha

    ReplyDelete
  6. bestla kalau dapat ..stock berbulan ni.

    ReplyDelete
  7. sy oeminat ferrero rocher...dpt mcm nih mau stok utk setahun

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah