Thursday, August 21, 2014

Si Debab Mama Long...

Hi aunty2 semua......gambar shaye yang baru tau.....geram tak...geram x?? nak gigit shaye x macam mama long shaye selalu buat....mama long saya syuke gomol shaye la....



Baru besar ni anak buah aku ni dah pandai posing....kalau korang tgok or pegang lagi la....orang x gelak ngan dia tetiba dia pandang kita...dia terkekek2 gelak....maunya x geram.....nasib baik anak buah...kot anak sendiri...lunyai aku kerjakan....dah pandai bergurau dah Qhaira ni....

Ada yang tanya maksud nama Aleesya Qhaira Wilda kan....aku lupa la maksud eh....nanti la kalau aku ingat aku tanya kan la mommy dia...panjang maksud eh ari tu...aku terlupa...

Dah2....pi buat kerja...x yah nak geram sangat ngan Qhaira ni....kang x jadi keja kang....


9 comments:

  1. Alolo..tomeinya la hai si qhaira ni...

    ReplyDelete
  2. alolololo comey angat haihh
    suka tgk mata dia..bulu mata lentik ek

    ReplyDelete
  3. Geram tgk ..gebu gebas muka dia ..comel sesangat niiiii

    ReplyDelete
  4. memang geram..tak jadi buat kerja kalau dah hadap dia kan kak

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah