Tuesday, August 19, 2014

Opocot!!!!Sapo Nie.....???


Dah x payah nak gelak2 sangat....x payah nak telek belek gambar kat atas ni eh....ye...aku la tuh...version dah tua....tp tetap jelita kan....baik korang puji skit...kalau x aku sentap kang....mana aku dapat gambar ni...ntah la...apps apa ntah gambar ni...aku pun x tau...hehehehe.....cool jugak kan...at least kita tau macam mana ghuper kita masa dah tua...

Agak2 korang la kan....masa ni berapa dah umur aku?hahahha....sentap kejap tgok muka sendiri banyak kedut2 seribu tuh...itu ntah ada gigi lagi ke x tu kan....dah la korang x yah la gelak sangat....

Majuk la macam ni......


13 comments:

  1. tapi saya suka tang rambut kak...lurus lagi walaupon dah berumur..:)

    ReplyDelete
  2. lawo...muka je kedut..rambut hitam lg ;)

    ReplyDelete
  3. Macam ini punya nenek memanglah cun.
    Rambut pun lebat mengurai cantik:)

    Macam-macam application sekarang kan..

    ReplyDelete
  4. jap jap jap... wah awal betul dapat tengok muka kak long in future...ekekekekeke....

    ReplyDelete
  5. alamak along..tekejut lieya tau heheehehe

    ReplyDelete
  6. Hehehehe... Masa ni mesti umur 80++..

    ReplyDelete
  7. uiks...macam takde perubahan jer..macam nie 30 tahun tak jumpa pun, mesti saya boleh cam akak lagi..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. Hah?? hehe. Ingatkan sapa tadi.. hee

    ReplyDelete
  9. ok ok, puji gak la... jelitaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  10. Haha.. tua2 pom maintain sweet n manis senyuman tu

    ReplyDelete
  11. tetap comel..rambut maintain tanpa uban gitu..heee

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah