Friday, August 22, 2014

Istiadat Penghormatan Terakhir MH17...

Hari ni semua seluruh rakyat Malaysia berkabung dan bersedih kan...kami pun bersedih...kami pun berkabung semua pakai hitam..aku je pakai hitam putih sbab xde baju kurung hitam plain...ada je sebenarnya sepasang kurung modern...tp kain chiffon agak jarang skit macam x sesuai kan...so belasah je la pakai baju hitam putih asalkan hitam...

kalau kat rumah boleh tengok depan tv...kami tgok thru internet aje...
sedih sebak...semua ada...
istiadat penerimaan jenazah....
mereka2 yang telah terkorban dan hanya tinggal kenangan...


memetik ayat2 sms terakhir pramugari kanan Mastura Mustafa kepada suami beliau

" sayang tak akan selamanya sentiasa ada bersama abang..suatu hari nanti sayang akan temui allah dan tak akan kembali lagi"

Sedih...pedih...sebak....aku x tau dan tak dapat bayangkan perasaan seluruh ahli keluarga mangsa MH17...dan aku x dapat bayangkan disaat mereka semua ketika berada di atas pesawat....ya allah...aku tak boleh nak membayangkan...bagaimana terseksanya mereka ketika itu...

Doa kami mengiringi kalian...Al Fatihah......


13 comments:

  1. Yang pergi tak kan kembali...
    Al-Fatihah..

    ReplyDelete
  2. meremang bulu roma.. satu pengorbanan yang besar. kita pun turut bersedih apatah lagi ahli keluarga mangsa. takziah diucapkan. semoga ahli keluarga mangsa tabah menghadapinya :(

    ReplyDelete
  3. Huhu.. :'/ Takziah diucapkan kepada ahli-ahli keluarga mangsa-mangsa yang terlibat..

    ReplyDelete
  4. Moga mereka semua tabah menghadapi tiap dugaan ..

    ReplyDelete
  5. memang sebak masa tengok ni..=__='

    ReplyDelete
  6. kwn sepejabat sy pergi mse pengebumian arwah mastura tuh..dia ckp sedih n sayu aje mse kat sana...lebih sdih bile tgk ank arwah menangis

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah