Tuesday, August 26, 2014

Survey Pemakaian Jam Tangan


Jom tengok korang yang mana satu jom...
Ini survey untuk suka2 je tau...bukan semestinya betul...kang ada plak yang kecam aku sebab x kena pun dengan diri dia...haaa...harus nak kena wachaaaa ngan aku kang...huhu...
Well...sapa2 yang pakai jam tangan kat tangan kiri eh gang aku...hihii...pernah cuba gunatangan kanan sebab Dato' Fadzillah Kamsah ajar dan bg tau buruk dan baiknya...tp kejap je la sebab aku x selesa...rasa macam janggal dan lain macam...so sejak dari itu aku pakai kat tangan kiri semula...sampai la sekarang....jam ni mainkan peranan penting tau...cer korang terlupa pakai untuk sehari...sure haru biru....kan?

13 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah