Wednesday, August 20, 2014

WW~Kudapan Nostalgia


Nostalgia sgt2....setuju x?

Ni kat sini (office baru) mmg buat aku gomok la....mcm2 ada ha....choc...kacang2 dh macam kedai runcit...roti jgn ckp la...segan ngan x segan je la amik...
Aku hari2 balik lambat....petang2 ni la kudapan aku....teringat masa kecik2...
Jajan ni 20 sen je kot dulu....sekarang x tau la....kalau x silap dia jual satu pek besar 30 packet tu Kan....

Sapa setuju "kopok" ni Nostalgia?


11 comments:

  1. suka dengan kopok ni.
    dah la nama kopok ni sama ngan nama sendiri..hehe

    ReplyDelete
  2. Setuju...kopok ni dr dulu smp skrg mmg feveret. Tp dah lama sgt dah x mkn jajan skrg ni..

    ReplyDelete
  3. Setuju2...tp dah lama xjumpa..so xdptlah mkn..nk p cari mlas..tunggu drg bergoleklah..hehe

    ReplyDelete
  4. lama tak nampak jajan ni..mungkin packaging dah lain kot

    ReplyDelete
  5. Anak2 pon rajin jugak beli ..sedappp

    ReplyDelete
  6. dulu selalu rebut dengan abang... sepeck dua memang tak cukup... heheheh

    ReplyDelete
  7. Sedap nih.. Smbil tgk tv mmg ralit..

    ReplyDelete
  8. haiii sis...
    si yeyen pun suka jugak ngan kopok nie.....
    tapi mama eh bukan ar selalu bg pun...

    kadang-2 hatinya baik bg kucing makan jugak.... -______-

    ReplyDelete
  9. sy suke kopok nih...nostalgia sgttt nk nk nama mi-mi tuh lg la sgt sesuatu

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah