Thursday, August 28, 2014

Mesin Melipat Kain Doraemon!!!


Alangkah bestnya andai Doraemon tu betul2 wujud....
Boleh jugak request mesin melipat kain....xde mesin dapat robot pun ok kan...aku bab lipat kain ni mmg pemalas giler..

Sebab tu aku gantung je semua baju2 aku...agak2 free baru aku lipat...

Ada sapa2 amik upah Lipat kain x?

Bengong...Ingat ramai la yg amik upah lipat kain?

Ko lipat sendiri sudah.....

Ni kang x lipat buat semak mata je...ntah bila la nak rajin....

Doraemonnnn

16 comments:

  1. kat FB kan ada hari tu, upah lipat kain RM7 sekilo kak...hew hew hew...

    ReplyDelete
  2. Hahaha, kte pun selalu terfikir macam tu kak :)

    ReplyDelete
  3. cik nor pn mls lipat kain..hihik

    ReplyDelete
  4. bila la dorang nak cipta mesin melipat kain kan.. tapi i tak pernah ada masalah ni sebab angkat jer dari jemuran terus lipat takder tangguh2. bagus kan Ai...wekkkk.

    ReplyDelete
  5. kain sebakul, 4 hari baru abis tau.... hahahaha

    ReplyDelete
  6. Kat sini ada org bg khidmat lipat kain tau...tapi sy x sure berapa charge...ada org iklankan kt fb...nk cari x jumpa dah...huhu...

    Jemput join giveaway kita...ngee~

    ReplyDelete
  7. Samalah .... aku pun sangat malas lipat kain hehehe

    ReplyDelete
  8. jangan tak caya.. sekarang ada orang buat servis lipat kain.. walau pun saya pun pemalas.. tapi tak sanggup lah.. hahaha

    ReplyDelete
  9. hana pown tak suka lipat baju. boleh buat mata mengantuk. haha

    ReplyDelete
  10. Meh bg sue. Sue suka lipat baju...

    ReplyDelete
  11. kalau ade mesin lipat kain pun bagus jugak kan..mudah kerja :)

    ReplyDelete
  12. Hohoho..bila baca masalah2 org pompuan yg takde kudrat nk lipat kain ni kan, akhirnya mak bersyukurrrrrrr sgt2 sbb ada laki yg bapak gila rajin bab2 kain main ni. Drmembasuh, menjemur dan melipat kain trmasuk menyusun kain ke dlm almari, dia buat sendiri

    *cuma x buat n3 kat blog sbb xmo expose laki ai* Thehe..

    ReplyDelete
  13. hurmm xpa mengunung pun janji simpan kat tempat yng orang tak nampak sorok2 sikit hahahha..lipat skit-sikit lama-lama habis la..

    ReplyDelete
  14. Hha... Nk juga la minta kat doremon...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah