Friday, August 8, 2014

Boikot Mana Yang Mampu...



Pelik aku sesetengah pemboikot2 ni....boikot ikut perasaan....

Boikot...maknanya...pulaukan...

Bukan kau pegi maki...pegi jerkah..pegi gegar pintu pagar kedai diorg tu...org Melayu Islam jugak kot yg kije kat Mcd dgn Tesco tu..agak2 laa..diorang kerja cari nafkah je pun...

Ni dah ada plak kes baru...kereta sesapa yang di tampal sticker MCD akan dipecahkan cermin keretanya...dah ada kes kat Ipoh...weh...diorang ni dah kenapa erk....

Pada aku diorang ni dah melampau la...setuju x?

15 comments:

  1. setuju ngan SA..itu dah melampau..jangan ingat semua orang berfikir mcm kita...

    ReplyDelete
  2. tak perlu sampai nak pecahkan cermin kereta kot??? adoilah haiii.... erkss tetiba teringat kereta dah tanggal ke belum sticker tu...

    ReplyDelete
  3. huhu..bila dah terlampau taksub dengan boikot jadi la macam tu..

    ReplyDelete
  4. Betul tu SA .... dah melampau betul . Aku pun pernah kerja mcd dulu tp bukan bererti aku nak sokong zionis tu ... huhu

    ReplyDelete
  5. Tak ubah macam pengganas dan zionis kelakuan diorang ni. Nakboikot pun buat perangai yang elok sikit patutnya.

    ReplyDelete
  6. Emmm macam2 perangai sesetengah orang malaysia ni SA...baik diam2 je lg elok dari buat menda x berfaedah

    ReplyDelete
  7. betul..setuju sangat2.. kerja gila pi pecahkan cermin kereta org yg tampal sticker..

    ReplyDelete
  8. Betul, boikotlah setakat yang mampu.. tak payah nak emosi sangat.. kita kena bijak dalam hak ni..

    ReplyDelete
  9. alamak kete sy pon ada sticker McD..tak ingat nak tanggalkan wp dah lama tak gi McD tu

    ReplyDelete
  10. boikot boikot jugak..emosi kena jage

    ReplyDelete
  11. Mmg melampau.. boikotlah jika ia membantu tetapi biarlah beralaskan adab & cara kita sbg seorang mukmin. Jadi samseng simpang tak mendatangkan sebarang hasil, malah memalukan kita sendiri...

    ReplyDelete
  12. boikot jgn ikut perasaan..huhu

    ReplyDelete
  13. so far I dah lama tak makan McD, starbucks dan lain2..

    ReplyDelete
  14. mana yg tmampu jela ay boikot kak...nk boikot sume xmampu

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah