Monday, August 4, 2014

Majlis Berendoi Aleesya Qhaira Wilda di Ipoh

#gula2hati mama ni makin lama makin comel....makin bam bam...makin montel...makin buat orang geram rasa bagai nak kunyah2....
Comel x anak dara adik aku?
14hb nanti genap Qhaira 5 bulan..Raya ke 3 ari tu buat cukur jambul untuk dia..tp diorang buat kat Ipoh....moyang dia berhajat nak buat...


Bam bam mama comel ni...


Macam pelik je sbb org duk dudukkan dia..


Ni terkejut knp ni Qhaira...


Lelap bila nenek2 tu bacakan lagu2 berendoi....


Ni x tau la dgn sapa Ni...


Qhaira dgn mummy and daddy..

Setakat ni aku dh ada 5 orang #gula2hati.....5 orang tu la peng havoc suasana....
Kalau x jumpa mmg x sah....

Oh ya kenduri Qhaira ni kami x pegi pun....ater diorang buat raya ke 3....mcm mn nk pi...orang ramai nak bertandang di rumah kan...nak plak tahun ni kami beraya kat rumah sendiri...memang la x dan nk pi sana.....

Pas ni aku update kisah raya aku plak eh....xde ka best sgt...just ok la....xde beria pun...raya lebih pada budak2 je....


14 comments:

  1. Gaya cerita mcam pergi je. Hehe. Rupanya buat liputan dari jauh je ye SA.

    ReplyDelete
  2. cantik nya nama dia kak. suke nama wilda. unik

    ReplyDelete
  3. Comelnya Qhaira... rasa nak geget pipi dia hahahhaa

    ReplyDelete
  4. bambam nya pipi dia.. memang harus kena gigit je musim2 raya ni.. hahaha

    ReplyDelete
  5. Comel ... dah besar ye dia....

    Selamat hari raya SA ... :)

    ReplyDelete
  6. Comelnya Qhaira.

    Semoga membesar dengan sihat dan cerdik. :)

    ReplyDelete
  7. comeynye dia...

    anyway sy fllw sini...klau sudi fllw me back ye..tq :)

    ReplyDelete
  8. comelnya Qhaira.. dah nampak cerdik sangat..

    ReplyDelete
  9. Comelnya dia..makin sihat. Alhamdulillah

    ReplyDelete
  10. muka baby nih comel.mcm.muka akak lak

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah