Thursday, August 14, 2014

Today's Breakfast.....


Alhamdulillah  syukur ke hadrat allah s.w.t rezeki gari ni kan....
Ini la sarapan aku tadi...sedap pun sedap....tp tu la...giler pedas plak....
 Korang sarapan apa pagi ni?

31 comments:

  1. makan pedas pagi2 kalau tak sakit perut takpela..kena sakit perut..jenuh ulang alik ke toilet..haha..

    kita sarapan nasi lemak jer..

    ReplyDelete
  2. sm lah...sy pon mkn mee goreng + kuetiow goreng, amik sikit2...dgn sambal sotong 4 ketul..tp mahal...4ketul tu rm2..huhu..sadiss

    ReplyDelete
  3. dah lama xmakan breakfast gini...sedapnyeeee..laparnyeeee..xbreakfast lagi nie..;(

    ReplyDelete
  4. SAMA LLA BREAKFAST KITA TP I PUNYA XDA TELUR..HIHIHI

    ReplyDelete
    Replies
    1. SA kalau mkn mee goreng xde telur mmg x sah...mesti nk ada telur

      Delete
  5. Beli kat mana tu. Pg smlm akk nampak SA kat kl sentral. Nak tegur tapi segan plak sbb SA jalan laju je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lor...tegur je SA kak....apa nk segan
      ..

      Delete
  6. Beli kat mana tu. Pg smlm akk nampak SA kat kl sentral. Nak tegur tapi segan plak sbb SA jalan laju je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SA kalau sensorang mmg laju je..x pandang kiri kanan...

      Delete
  7. perghh sambal dye.. banjir... sedappp... hari nie menu breakfast cekodok je...hihi...

    ReplyDelete
  8. pagi ni sarapan bubur dan nescafe tarik kat kedai mahal... sebab teringin kan, gigih juger ke sana... hiks.. tempat rahsia tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboiii...rahsia sgt knp....teringin? Lain mcm je bren..

      Delete
  9. biskut krim kraker cicah milo je..

    dapnya ada telur mata...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lamanya x mkn biskut cecah2...bestttt....

      Delete
  10. oh yummynya!! lapar.....lunch hour lmbt lg...;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la..tgok sblom lunch...hihi..kesian..

      Delete
  11. Kalau gila pedas, memang potong la. Hehe. Tak tahan pedas la pulak HH ni.

    ReplyDelete
  12. Waa :D Nampak pedas.. kalau nasi goreng letak sambal gitu mesti sedap :D

    ReplyDelete
  13. Alaaaa sedapnya....tempat aku dah lah hujan, kelaparan lah daku di sini~ uhuk2~

    ReplyDelete
  14. Sedapnya... Lama tak nikmati mknn breakfast sebegitu..

    ReplyDelete
  15. selalu goreng mee..tapi kalau makan ade sambal tumis mesti lagi sedap kan

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah