Tuesday, August 26, 2014

Craving Ribs Yang Seksi....

Gambar sumber Instagram

Lambat bersiaran hari ni...X sempat nak buat auto publish entry sebab aku sgt2 bz lately....
Masa untuk diri sendiri pun xde...dengan diserang migraine yang sgt2 hebat...rasa nak ku hantuk je kepala ke dinding...sib baik Iman kuat lg...ngeh..ngeh..ngeh.....

Semalam masa kat surau...aku belek2 Instagram...aku ada follow @bobrepublicburgerbakar pas tu ternampak plak gambo ribs ni....terus terbayang2 u olls...mengancam kalbuku betul la...nak pi Tony Romas xde yg nak banje mkn...hahaha.... 
X de la...boleh je if nk mkn kat Tony Romas...tp harga mencekik la kan...tup2 ternsmpak plak ribs ni kat insta tu...terus tgok harga...eh...eh....murah la.....tp kat Bangi la plak...ermmmm xde ke kat cawangan lagi dekat eh....banyak je kot branch Bobrepublicburgerbakar ni...bukan setakat burger bakar je dia jual...ribs.steak...amenda ntah lg byk just aku x explore abih...ater nak explore cemana...asal aku tgok gambar je aku terliur...

Sesapa nak mencuba or nak bg aku terliur boleh pi follow insta diorg....
Tapi if korang terliur jgn salahkan aku....hihihi......

30 comments:

  1. Eh.. Dekat Bangi? Dekat je ni. Haha. Boleh terjah la macam ni,

    ReplyDelete
  2. perghhh ribs plak alongn tunjuk....terus craving ribs kat tony romas...crispy n pedas manis ribs die....mmg sedap!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa...kan dh ckp..tp yg kat tony romas tu mahei.....

      Delete
  3. Assalamualaikum SA, amboiii terliur sheila kak. adoiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam sheila...eh..sheila dlm pantang lg kan?

      Delete
  4. cantik pulak dia motong tulang tu hehehe :D

    ReplyDelete
  5. pepagi tengok pun terliur jugak.. hahahaha

    ReplyDelete
  6. nasib baik kite tak mkn kambing...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ribs ni x semestinya kambing Su...lembu pun ada...tp pilihan SA tetap kambing...

      Delete
  7. bangi tak jauh along...boleh lagi tu kalau nak pegi :)

    ReplyDelete
  8. Wahhh...gambar dah memikat selera Bagi tu dekat je dengan rumah akak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan kak kan....haa...jom bwk SA jom..

      Delete
  9. Replies
    1. Betul tu Lya....menjejes air liur dh ni...

      Delete
  10. terliur..haha..adoi terus lapar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak pun sama dik...lapar sentiasa...

      Delete
  11. dapat cicah dengan mint sause ni.... lagi terliur kak amanda... huwaaaaaa

    ReplyDelete
  12. hi, sexy... u look so sexy, can I hv a bite????

    lapor laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah