Saturday, August 16, 2014

Mana Nak Cari Menda Ni???

Macam best jer kan...macam seronok je sarung kepala yang aku x tau ntah apa ke namanya...korang kalau tau inform aku eh..masalahnya ada jual ke? alangkah bestnya kalau ada jual kan....bukan apa...time rehat leh guna ni...sesuai untuk aku yang sangat2 memerlukan....nak2 tengah banyak kerja sekarang ni.....

macam syok je dapat sarung dan tido lena...elok rehat sejam jadi 4 jam...mati kena buang kerja...
Mak aiiii....ini lagi sempoi...siap leh baring macam ni lagi....kalau ini macam...confirm bukan sejam eh...silap2 memang sampai pagi...berumah la ko kat opis....

Ada jual ke erk menda ni kat Malaysia?
Kalau ada kat mana eh? aku baru je pi IKEA...xde plak terjumpa menda alah ni...x kan ada jual kat IKEA kan...pinggan mangkuk perkakas rumah banyak la kat sana kan....

korang kalau tau inform tau.....bukan apa...memang nak beli...perlukan menda ni untuk tido...nak2 kalau dah jadi mata panda kan...

10 comments:

  1. Hehehe apa kebenda la tuuu ...Kat sini tak pernah tgk lagi org guna hehehee ..Luar negara la banyak kot huhuhu..Kat malaysia ni pekerja smeua rajin2 tak perlukan benda ni hahhahaa

    ReplyDelete
  2. bestnya kak..syok ni kalau dapat

    ReplyDelete
  3. haha
    syok gak ni sis
    takpa t p mana2 kalau jumpa MG roger sni :)

    ReplyDelete
  4. haha.... ada jual ke benda ni, kalau jual.. garenti habis macam jual pisang goreng

    ReplyDelete
  5. x pernah tgk pun bende ni...hehehe...cute tp mcm kelaka la pula ;)

    ReplyDelete
  6. Haha... Tidur tnpa gangguan...

    ReplyDelete
  7. comel je..best kalau ada satu ni..nak jugak kalau ade jual

    ReplyDelete
  8. dpt nih syok tido..xpyh bwk bantal

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah