Tuesday, August 5, 2014

Pose Raya Mama & Dania


Raya lepas memang xde gambar bersalam salaman di pagi raya...macam pelik je...macam ada yang kurang...tp x per la...tp ada beberapa keping gambar pagi raya..pose dengan Dania...pas tu ada gambar kat laman kampung....


Dah mcm anak dara dh kan Dania ni.....mcm x caya je...


Kiss dari Dania


Dah knp kakak duk pegang kain...sikit jerk lagi nak sama tinggi ngan mama


Pose bersalam salaman

Macam x senonoh jerk amik gambar mencangkung mcm tu kan....hahaha..itu je pose yg mampu difikir....family photo dh up ari tu...ada la beberapa keping gambar dgn adik2 aku....
Ada jgk gambar2 yg agak rare....rare???? Hahaha....
Tunggu gambar Pongolanpod adik ipar aku....




20 comments:

  1. Replies
    1. PB ni bukan purple...ni Dusty pink dear...

      Delete
  2. Selama hari raya kak long..maaf zahir batin kalu ada dalah silap emm..lebih kurang la tema kita kak.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan salam syawal ke-9,maaf zahir batin..

    ReplyDelete
  4. macam adik ngan kakak je..hihi...
    a ah la..macam tak sesuai aksi last tu..ade kerusi elok la sikit kan..

    ReplyDelete
  5. suka tengok warna baju akak..cantik...sedondon dengan anak dara sorang tu ye...

    ReplyDelete
  6. macam adik ngan kakak je... Dania dah sama tinggi ngan mama dia.

    ReplyDelete
  7. dania dah besar...cantik baju korang..

    ReplyDelete
  8. sedondon baju raya. best ahh 😸

    ReplyDelete
  9. hehe comel je ambik gambar bersalam sambil mencangkung.. itu pun rare jugak tu.. ;P

    ReplyDelete
  10. fuhh..mama ngan dania dua-dua pose macam model..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  11. Cantik bebenorrr baju ..sesuai gituuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  12. sweetnya dua beranak ni..pink lagi..mmg nmpk anak dara SA dah besar sgt..macam kak dengan adik je.hehe

    ReplyDelete
  13. cantik baju kurung sedondon lagi tu.

    ReplyDelete
  14. jap je ank akak dh bsar...nk sme tgi ngn mama dh

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah