Saturday, September 12, 2015

Wedding Adik Bongsu - Hantaran

Majlis Pernikahan Dan Persandingan  Adik Bongsu Part 1

Dah lebih 2 minggu adik aku nikah dan dah lepas majlisnya tapi letih masih terasa..pasal tu aku lambat up pasl majlis adik aku ni..mana yang aku rasa aku nak kongsi je ari tu aku dah up tp macam nak abadikan dalam diari alam maya ni jugak...kenangan kan...

meh kita tengok satu persatu ye...gambar sebelum majlis tak dan nak amik..so aku sempat snap masa majlis persandingan bab hantaran ni...ini hasil gubahan aku dan Ibu si kembar a.k.a adik aku Lisa..


Sirih junjung


sebakul buah kiwi


chocholate


set Ray Ban


Perfume


Bunga Rampai


Jam Tangan


Set baju dan Jeans jenama Guess


Kek Buah


Al quran dan tafsiran


Sepasang kasut

Kami ambil masa sebulan untuk siapkan gubahan hantaran dengan pelbagai dugaan bila aku dan Lisa demam truk masa ni...tp kami sempat siapkan sebelum majlis pernikahan...alhamdulillah walau banyak dugaan kecik kami dapat atasi dengan tenang...majlis adik bongsu ni agak rumit jugak sebab kenduri terakhir kan,...

Next aku share bab majlis akad nikah...abah sendiri nikahkan adik bongsu ni...ada insiden lucu jugak nanti aku cerita.

24 comments:

  1. Tahniah adik SA, smg cepat2 timang baby..hehe

    ReplyDelete
  2. Bab gubahan hantaran ni memang rumit kan AS.. kalau nak suruh org gubah pun dah mahal.. satu gubahan pun dah rm20..

    ReplyDelete
  3. Bab gubahan hantaran ni memang rumit kan AS.. kalau nak suruh org gubah pun dah mahal.. satu gubahan pun dah rm20..

    ReplyDelete
  4. memang penat kan SA menguruskan majlis dari A-Z, cantik dan kreatif gubahan hantaran :)

    ReplyDelete
  5. Best kan buah gubahan sendiri. Puas hati.

    ReplyDelete
  6. Best kan buah gubahan sendiri. Puas hati.

    ReplyDelete
  7. buah kiwi tu rare gak eh..... pasni kakaknya la pulak...

    ReplyDelete
  8. Cantik gubahan tu. pandai sa gubah

    ReplyDelete
  9. Cantik Hantaran SA buat , kreatif juga... ada seninye :)

    ReplyDelete
  10. simple dan cantik.. suka suka.. :)

    ReplyDelete
  11. berbaloi kan buat hantaran sendiri...ni adik bongsu lelaki ke pompuan, tak boleh nk guess lah kak SA

    ReplyDelete
  12. cantiknya gubahan..moga perkahwinan mereka kekal hingga selama2nya^^

    ReplyDelete
  13. LisA ITU saya ..haha wahh 1bulan eh.. kalau uph org ? Haha pemalas btul sy

    ReplyDelete
  14. best kalau buat sendiri. hehehe
    boleh reka ikut suka, hehe

    ReplyDelete
  15. cantik akak gubah...kreatif..klu cik nor mmg tangan keras..:)

    ReplyDelete
  16. Salam, haaa lupa pulak belah pempuan kena banyak sikit ek..patutlah banyak je sy tgk tadi...sekali lagi, coklatttt yg banyak tu buat sy rase nak cekut sebijik...haha tahniah!

    ReplyDelete
  17. Akak..wana singgah sini..maaf Lama x bw..Bz Sikit

    ReplyDelete
  18. Wana suka Dgn hntran Coklat tu..nyum2..hihi

    ReplyDelete
  19. jimat sbb buat sndiri,, so..bolehla beli brg branded sikit, ye dakk. hehehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah