Wednesday, September 2, 2015

Selamat Pengantin Baru & Selamat Hari Lahir

MAJLIS PERNIKAHAN ADIK BONGSU

Alhamdulillah dah nikah dah adik bongsu aku..dulu ku panggil si kudut...pas tu si debab la ni dah x leh nak panggil apa2 dah...dia dah debab laki dia masih kudut...well..hari ni jugak merupakan hari lahir adik aku ni...yang ke 27 tahun..Selamat hari lahir Dikno...hadiah Teddy Bear hidup dah dapat kan...so kami semua x perlu nak risau lagi dah...hahahahha....

Meh tengok gambar beberapa ketika sebelum diijabkabulkan...majlis pernikahan di rumah sahaja...dia sorang je nikah kat rumah...kakak2 yang lain sebelum ni nikah kat Masjid...




Dah nak jadi bini orang pun sengal x hilang lagi...

Selamat hari lahir..

Selamat Pengantin Baru

Selamat menjadi seorang Isteri

Moga menjadi seorang Umi soon...

Amin....

20 comments:

  1. selamat hari lahir & selamat pengantin baru..:)

    ReplyDelete
  2. HAHAHA...SENGAL YE...TAHNIAH BUAT PENGANTINN

    ReplyDelete
  3. Happy Birthday & Selamat Pengantin Baru!
    Cantik selalu ^_^

    ReplyDelete
  4. Comelnya adik kak suria, makeup dia simple tapi cantik. Selamat pengantin baru :)

    ReplyDelete
  5. So sweet... mesti manja ni anak bongsu katakan
    Selamat pengantin baru dah happy birthday.

    ReplyDelete
  6. Tahniah, selamat pengantin baru...bestnye bile dh halal, hehe

    ReplyDelete
  7. cantiknya raja sehari:)
    tahniah buat adik SA:)
    happy belated birthday jugak

    ReplyDelete
  8. Selamat Hari Lahir buat Syafikah..
    Moga kuat dalam menghadapi rutin harian.. ;)

    ReplyDelete
  9. selamat pengantin baru..cantik nya adik SA..

    ReplyDelete
  10. Tahniah kak suria dan keluarga. makin bertambah lah family akak :D

    ReplyDelete
  11. Cantikkk adik bongsu akk.. Ena doakan selamat berbahagiaaa hingga ke jannah.. InshaAllah.. Selamat pengantin baru dan selamat hari jadi..

    ReplyDelete
  12. Tahniah! Cantiknya adik bongsu. hehe. sama macam kakak dia :)

    ReplyDelete
  13. cantiknya pengantin....muka hmpir saam ngn akk

    ReplyDelete
  14. berseri pengantin...manis orangnya...

    ReplyDelete
  15. salam ceria kpd pengantin tu ye SA.
    moga jodoh kekal hingga ke jannah :)

    ReplyDelete
  16. Selamat Pengantin Baru Acu...hehehehe..next year kaklong pulak...insyaAllah

    ReplyDelete
  17. selamat sudah menjadi isteri orang..alhamdulillah

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah