Friday, September 25, 2015

Happy Birthday Dania

11th Birthday Kakak Dania

First entry hari ni....hi korang...sihat ke..sapa terlebih makan daging? hehehe...perli diri sendiri..makan sup Gearbox tak hengat terus rasa nak demam..tahniah buat diri aku sendiri la kan...heheheh...tapi bagusnya tak sakit kepala plak..

Hari ni nak citer tentang Dania...25 Sept 2004 lahirlah seorang puteri...anak yang baik..tak nakal..membesar tanpa sebarang masalah...jarang sakit...anak yang tabah mengharungi hidup hanya dengan kasih sayang seorang mama...walau apapun kisah di sebalik kehidupan kami..aku sangat berbangga dengan Dania..kuat semangat..dan bercita-cita tinggi...mama sayang kamu kakak...sampai mati...kasih sayang mama terhadap awak sememangnya tiada tandingan...


Selamat hari lahir kakak...11 tahun genap usia kamu hari ini...tak cukup rasanya membesarkan kamu...macam sekelip mata je kamu dah besar...semoga kebahagiaan yang kita cari akan menemui sinarnya...belajar pandai-pandai...ingat mama hanya ada kamu...kamu lah harapan mama. semoga berjaya cemerlang dalam apa jua bidang yang kamu ceburi...

HAPPY 11th BIRTHDAY AINNUL DANIA HUDA


12 comments:

  1. happy birthday dania!! :)
    Nampak awak sangat baik. hehe

    ReplyDelete
  2. yeay,,,
    makin besar dah anak dara sorg nie.
    tahniah,
    happy besday jugak :)

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Lahir buat Dania.. beza 5 hari ni dari dak Kakak rupanya.. ;)
    Moga Dania membesar dengan sihat dan kuat.. ;)

    ReplyDelete
  4. happy belated birthday Dania.. smoga jadi anak solehah =)

    ReplyDelete
  5. happy birthday dania...oga mjdi anak yg solehah buat mama...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah