Monday, September 28, 2015

Tahniah Akim & Stacy

PERTUNANGAN ARTIS AKIM & STACY

Tahniah buat artis kesayangan ramai Akim dan Stacy dengan berlangsungnya majlis pertunangan mereka Sabtu lepas..setelah mengharungi pelbagai rintangan dan dugaan serta kontroversi maka mereka selamat akhirnya bergelar tunangan..kita tunggu majlis perkahwinan plak ye..


Gambar dari google


gambar dari google


ayunya Stacy dan suka tgok baju bertunang dia...cantik!!

Haih..dengarnya family kedua-dua pihak tak nak mereka bertunang lama...waa...agaknya bila majlis perkahwinan mereka kan..

Alhamdullilah dan tahniah di ucapkan kepada Akim dan Stacy, semoga hubungan anda berdua diberkati sehingga ke jinjang pelamin. Kalau sudah jodoh tak kemana, harapnya selepas ini Akim dapat membimbing tunangnya untuk mengenali Islam dengan lebih baik

8 comments:

  1. wahh tak sabar-sabar nak tengok dorg kawen heehe

    ReplyDelete
  2. congrats akim & stacy.
    Moga until jinjang pelamin. amin.

    dulu pernah terserempak kat melaka awal 2014 macam tu.
    dengan anak angkat stacy. comel diorang bertiga!

    ReplyDelete
  3. Baju Stacy sweet je.. lawa.. ;)
    Tahniah buat mereka berdua..
    Moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat hendakNYA.

    ReplyDelete
  4. Salam, haa tu dia...akhirnya...haha tp comel je sbb warna diorang masih belum sedondon lagi...chewah

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah