Saturday, September 12, 2015

Welcome To The World Aisyah Mardhiah

Another T4 Babies

4 September lepas salah seorang colleague masa kat T4 dulu dah selamat lahirkan baby girl secara pembedahan...Aisyah Mardhiah nama diberi...ya allah geramnya tengok baby ni...3.06kg kata mamanya....ntah bila nak pergi melawat..geram giler bila first time tengok masa Azleen hantar gambar...



Aisyah pipi macam kuih pau...

Selamat berpantang buat Azleen Zakaria...tahniah di atas kelahiran baby Aisyah...nanti bila dah sihat dan dah ok aunty-aunty semua datang melawat awak ye...

Rindunya bau baby....

11 comments:

  1. Tahniah buat azleen.. cmelnye baby, geram tgk pipi..")

    ReplyDelete
  2. Subhanallah ,gebunya cahaya syurga ni :)

    ReplyDelete
  3. Geramnye tengok bb. Dah 6 tahun x de bb.

    ReplyDelete
  4. subhanalahh...sihat!!!! selamat berpantang buat Azleen

    ReplyDelete
  5. Bam bamnya..
    Alhamdulillah..
    Moga ibu dan baby sihat hendakNYA..

    ReplyDelete
  6. ishhh gerammm nye pipi diaaaaa!!
    sangatttttt bulattttttt bulatttt

    ReplyDelete
  7. Salam, ya Allahhh...lahir2 je dah comel bulattt camni....wuihhhh mmg geram nak gomol pipi dia tu..comelnyaaaa....cepat lah g jenguk dia kak, hahaha :D

    ReplyDelete
  8. Alahai..Mmg bt Geram tengok pipi yg tembam tu..nak cubic rasanya..:)

    ReplyDelete
  9. cute yg amat ! dlm tuala pink lakk, memg lagiii lahh commmel oiiii,

    sedap nama, smg jadi anak solehah , bijak, dan brjaya dunia akhirat

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah