Wednesday, September 9, 2015

Merembes Air Liur....

Kejam betul orang yang up status pasal asam-asam ni kat FB...pepagi check sekali ternampak..ingat nak scroll je..tp hati bagai di tarik-tarik untuk tengok...maunya tak..ini la fav aku ni...aduhai..masa type niberkumpul-kumpul air liur...sorry la korang kalau buat korang rasa yang sama macam aku rasa..hahahaha...mana aci aku sorang je terliur kan...

tengok gambar jer la ye...x sampai hati aku nak letak caption










gambar semua dari FB

Kalau aku dapat ni..mak mertua lalu pun aku pandang je..silap hari bulan aku jeling guna ekor mata jer sebab leka makan kan..dapat plak mangga muda yang krup krap..memang best giler la...
Rindu plak nak mencicah ni...

Sapa nak join aku mencicah...jom la..kalau mencicah macam kat kampung bawah pokok mangga or pokok jambu air ke..bentang tikar duk ramai-ramai sambil gosip..

ok..aku terliur...merembes dah ni...mana nak cari mangga muda...

21 comments:

  1. ermm SA memang kecur dah ayaq liuq kak ana ni .. :)

    ReplyDelete
  2. alahai..kecur air liur saya kak...terliur sgt2 ni..:)

    ReplyDelete
  3. wah...terliur tau..saya pun suka..stok mangga dn buah asam2 ni sentiasa ada dalam peti sejuk..heheh

    ReplyDelete
  4. Pehh mmgenang. Duk nyicoh bawah pohon smbil bersila panggung.. Angin sepoi2 lg. Paling terlior tgk cermai tu. Mana nk jumpa sekarang ni kak

    ReplyDelete
  5. Ha.. jom2.. ajak mak.. sya.. aliff.. hehehe.. ;)

    ReplyDelete
  6. Ok ini kejammm. Haha serius merembes

    ReplyDelete
  7. bestnyer mangga muda dengan kicap cili padi

    ReplyDelete
  8. tengah2 malam tgk pun terliur ni. nak kena carik besok ni.

    ReplyDelete
  9. hehehee, nasib baik x kecur air liur jgk :p

    ReplyDelete
  10. sedap pulak tgk gambar tu.. hehehe

    ReplyDelete
  11. MMG JAHAT TAU ./..AKU PUN TGK JUGA GAMBAR NI DLM FB KECUR BETUI

    ReplyDelete
  12. uhuk uhuk sedapp nyaa.. memang terembes air liur cari epal muda pulak

    Rahsia Bayi Pintar

    ReplyDelete
  13. Ok..wana tengok pun dah ikut terliur sma ni..waaaa kejam..mna nak carikkkk..huhu

    ReplyDelete
  14. komen aida, "giler sedap ni SA!"...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah