Tuesday, September 15, 2015

Sarapan With Qhaira

Si bam -bam anak buah aku ni suka makan kat kedai...nak-nak kedai mamak..kalau nampak kedai jer dia akan cakap.. "ma..ma..ma...mamam"

pandai betul dia...so Sabtu lepas kebetulan kakak Dania pi tuition..terus plan bawak Qhaira pi sarapan..pagi2 lepas mandikan dia keluar la kami sarapan kat kedai  Al-Zain biasa kami sekeluarga pergi...lepas tu nak pi beli lauk plak kat pasar...


2 keping roti canai kongsi ngan Qhaira..


muka mengantuk kena kejut awal pagi...


pose dengan soya kegemaran...

Yang tak bestnya dia x makan banyak pun...so..sapa lagi yang kena makan...mama la kan..

hurm...sebab tu la badan mama ni cepat naik...mama tukang habiskan makanan..

Sabar jer la...sepanjang perjalanan ke Pasar Besar Seremban Qhaira tido...

Siap mintak 'ocok'...uik...apa tu?

Ocok a.k.a gosok belakang badan dia bagi lena tido...

macam macam la kamu Qhaira....

15 comments:

  1. she isss cute, hehehe.... yela, dak tecik mne mkn sgt, cpt je konyang nyew,

    .mama tuu yg lapor, mkn smuaaaa,ye dokkk

    ReplyDelete
  2. Mak Ai... pipi montelnya.. geram tengok:)
    Rambut dia tu speciallah..

    ReplyDelete
  3. Unlce ocok ocok kepala pikir apa itu ocok...

    haha

    ReplyDelete
  4. wah.. dak bam bam ni.. auntie geram tengok.. dengan rambut kerinting dia tu.. ;)
    hehehe..

    ReplyDelete
  5. hahha cute nya qhaira amboi amboi kecik kecik roti canai ye.
    kelas ko sayang

    2 Petua Mudah Hadapi Jerebu

    ReplyDelete
  6. mak aii... roti chanaii sedap... qhaira pulak chomel... cubit kang.. haha

    ReplyDelete
  7. Salam, haha...rajinnya dia bangun awal sarapan kat luar, bijak betul..nampak kedai je sebut mamam ye..comelnyee lahai..rambut kinting dia makin panjang lah, comel! :D

    ReplyDelete
  8. amboi rambut, suka cik aida la rambut qhaira :)
    cute!
    and ocok ??!
    sama la 2x5 dgn ijat, nak tido, kita kena ocok bakang dia :)

    ReplyDelete
  9. Seronok la qhaira jln2..roti canai, Erm sedapnya pekena Dgn teh tarik.hihi

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah