Tuesday, September 1, 2015

Top Komentator August 2015

Pemenang Top Komentator August 2015



Assalamualaikum...
Seperti yang dijanjikan ..hari ni aku umumkan top komentator August 2015
Pemenang adalah no 1-3

Pemenang pertama sila email details anda 
suriaamanda@yahoo.com
Tajuk : Top Komentator August 2015
Alamat & no hp

Yang 2 lagi alamat dah ada dah..

Tahniah buat pemenang August...kita tunggu untuk September plak.....

15 comments:

  1. hahaha..tak dapat den nak ngejarnya..

    ReplyDelete
  2. ok ok september pulop.... nk try gak ranking.....

    ReplyDelete
  3. tahniah semua ya ^_^

    *jemput singgah blog ya zianaeunos.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ya udah sis, udah di emel , indon bole? hahaa..ok acah je

    ReplyDelete
  5. tahniah, all the best next top komentatorrr

    ReplyDelete
  6. Tahniah smua...Lya pun turut trsenarai pun da ok hhehe

    ReplyDelete
  7. Ranking 3 bulan berturut-turut.. Tahniah buat diri sendiri dah jugak semua.. ;)


    ReplyDelete
  8. Hi blogwalker sini. singgah kejap. hehe kalau ada masa boleh join giveaway ni :)
    http://letaknamaterlalumainstream.blogspot.com/2015/08/blogstagram-giveaway-nerdiaxaynalmansor.html

    ReplyDelete
  9. Wah..list dah keluar..Tahniah buat semua.. :)

    ReplyDelete
  10. Salam, wahhh dalam xsempat nak mengejar dan main komen je, dpt jugak masuk top 10 ye..hahaha tahniah buat pemenang.. (n_n)

    ReplyDelete
  11. sedih.
    x listed.
    ogos kursus di tempat yg semput internet line :(

    ReplyDelete
  12. rajin2 semuanya.. tahniah tahniah =)

    ReplyDelete
  13. tak dapat perform bulan ni. jatuh ranking..huhu.tahniah semua..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah