Tuesday, November 26, 2013

Bermasker Hitam di Malam Sabtu...


Abih je mini bbq adik2 aku buat tuh..badan berlengas..terus mandi and bermasker hitam legam tengah2 malam...lepak kat sofa..
Terkejut beruk anak buah aku si kembar...hahaha...tatutttt mama....tatuttt mama.....
Sajer jer kan...mama pakai mask pun ko kenal mama kan....
Layannnnn  pakai mask...segar muka...xde la muka i tua sebelum usia kot kan....oppsss....mohon jgn ada yg terasa eh....eh..ada ke orang nak kisah? Muka dan kulit badan kena jaga jugak u olls....kang lari plak laki u olls...mcm aku lain la...laki cde...
Aku kan diserang jerawat2 cinta a.k.a jerawat gatal jenis halus2 tu...ke jerawat pasir namo eh...ada sesapa tau? Ntah mana datang jerawat tuh damn betul.....tumbuh kat dahi je u olls...gatal jugak if berpeluh....pakai mask ni mmg routine aku seminggu 2 kali...kekadang terlupa x guna jugak....hahaha...umur dh 35 tahun kot...

Dania tanya : mama ni knp nak cantik2? Mama bukan nak kahwin lg....
Mama: ehhhh....kakak x suka ke mama kakak cantik?
Dania: bukan x suka...nanti mama cantik susah..sekarang ramai org jahat...
Mama : syg jugak kakak kat mama ye....
Dania : eh mestilah..dania ada mama je kot...ayah? macam x ingat dania je...
Mama : bukan ayah x ingat la..dia sibuk tuh...
Dania: sibuk la sangat.....

Ayorkkkkk.....u olls..anak aku dh pandai sentap....
Choiiii....mama jd lg sentap macam ni.....
X leh nak ckp apa la bila anak umur 9 tahun dah pandai luah perasaan...
Terus x de idea nak jawab...


6 comments:

  1. biasalah budak2 skrg.. dah pandai berckp
    dah pndai sentap jugak...

    ReplyDelete
  2. bijak dania along....takpe2, yg penting along tak pengaruh die...die sendiri yg pikir gitu...mane yg baik mane yg sayang die...mane yg tak....

    ReplyDelete
  3. suka pakai masker hitam ni....skrg dh hbis xterbeli lagi....

    ReplyDelete
  4. Mamanya nak cantik-cantik anaknya tak suka camna nih....kang kalau ada rombongan masuk meminang kena minta permission siang2 kalau tidak abislah kena reject.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah