Saturday, November 9, 2013

Makan Macam Keretapi


Kesayangan aku ni haaaaa......Mak ngah dia post gambar kat whatsaap...
Beratur macam keretapi masa tgh mkn..yg sorang khusyuk mengadap mee yang sorang lagi khusyuk mengadap mee dan up dgn layan tab....
Macam comel je.. . Macam cantik je....
Itu namanya makan x leh dekat sama2..jauh2 sikit...if x kang ada yang mandi mee....
Ragam anak2 kan....walau apa pun tetap comel.....

10 comments:

  1. mmg comel..nasib 2 org je..klu ramai2 lagi meriah gerabak keretapi..:)

    ReplyDelete
  2. macam kena jer dressing mereka ngan alas tu..hehehe..memang comel..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. kerenah budak2 nih memang macam2...hehe

    ReplyDelete
  4. hehe kerenah kucing dan kanak kanak mampu mengembirakan kita dan buat kita lupa akan masalah kita

    ReplyDelete
  5. Wahhhh bagus lah..ada disiplin masa makan..hehe

    ReplyDelete
  6. Kalau panjang sikit keretapi, tentu lagi comel. Apa-apapun dua orang ni aje dah comel alahai.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah