Friday, November 1, 2013

Kaki Tangan Diikat..


Dapat whatsaap dari adik ipar aku....terperanjat tgok...eh dh kenapa di ikat pelak kaki tangan si bertuah ni...kena dera ke????
Hish x kan nak dera kan....ni la perangainya sekarang si bujang ni....srjak nak dapat adik ni bukan main lagi dia macam2 perangai...


X tau apa nama permainan dia ni..guna getah sayur plak tu..


Siap kaki pun dia pakai macam pakai gelang...

Tapi gambar bawah ni memang x leh blah...dah mmg macam kena dera
Walau memang dia nak tolong ibu lap daun pisang tu....


Ikie dah expert...

Ada sapa2 nak suh Ikie lap daun x? Tapi kena bayar upah la...
Kalau nak boleh contact Mama Ikie tau...
Hahaha....


6 comments:

  1. Sabar ajelah...budak-budak memang macam ni tapi takpa comel aje apapun mereka buat!

    ReplyDelete
  2. hehehe..
    rajin sungguh dia menolong tu.
    berkilat daun pisang dibuatnya

    ReplyDelete
  3. ha ha ha...boleh ambil upah giteww...

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah kecik2 dh ringan tulang membantu mama dia kan..

    ReplyDelete
  5. hehe macam2 keletah dia ye..comel sungguh

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah