Friday, November 8, 2013

Half Boiled Egg...


Ini je yang sempat u olls...mkn dengan roti sekeping...
Xde mood ari ni....Tajuk nak omputeh sgt..
Telur setengah masak je kot kan.....
Korang sarap apa pg td?


10 comments:

  1. Tak sempat nak sarap sebab malas nak cari gerai jual sarapan. Itulah nampak telur half boiled pun dah rasa macam nikmatnya makan... Nasib badanlah kan...

    ReplyDelete
  2. arini breakfast nasi goreng..hehehe

    p/s: dah letak SA kat bloglist..dah agak dahm, mesti ade yang tertinggal..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. Sarap nasik lemak pagi tadi. Terkena kat gerai mahal la pulak tu. Nasik lemak kosong sampai RM4.00 sepinggan. Teruk betul kenaikannya sekarang ni.

    ReplyDelete
  4. kalo dah lapo makan apa pun sedap hihi

    ReplyDelete
  5. Voilaa half boiled egg... Pg td dengan secawan milo panas sajork..

    ReplyDelete
  6. haha ini menu sarap wanita gagah ni SA
    iolls mkn kuetiaw goreng ajosss pagi tadi :)

    ReplyDelete
  7. ok...dh terliur dh nie.huhu..lapaaa...nk buat jugak la makan malam nie.haha

    ReplyDelete
  8. Wahhh sedap nya.....tambah tenaga nihhh...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah