Wednesday, November 6, 2013

5 Perkara Wanita Mahu Dari Lelaki...


Ada setuju ka kawan2?
open to ladies to comment entry ni ye....Lelaki pun boleh bagi opinion....
lets us talk about this...

Lelaki di luar sana....korang ada 5 perkara ni....korang bahagia...insyaallah....
dan paling penting...lelaki perlu kuat agamanya...kalau x kuat macam mana nak memimpin kan.....


21 comments:

  1. sgt setuju..yg last sekali tu...emm....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboi...yg last tu penting....kan...haha

      Delete
  2. Alhamdulillah so far ada semua tu pada sang suami.. hopefully berpanjangan lah hendaknya.. InshaAllah =)

    psttt.. SA, copek2 lah bersatu dgn encik abg tu yer :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. ..alamak...soklan cepu gangsa ni....

      Delete
  3. nasib semua ada pada suami sy.hehehe

    ReplyDelete
  4. semua lelaki ada benda ni,cuma cara nak buat n jaganya tu len macam sikit.huhu

    ReplyDelete
  5. betul betul betul tapi rasanya ada lagi ni kak... nak kena tambah...ekekeke...

    *3 weeks lagi ok??? ahaks...nebes...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat biasa je...x yah nk nebes2 sgt...

      Delete
  6. Semua ni kebanyakan lelaki boleh je kalau nak penuhi. Cuma bila dah ego tu, susah sikit nak tunaikan permintaan-permintaan macam kat atas tu. Hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wakil tunggal lelaki bg pandangan ni...

      Delete
  7. Memang betul tapi lelaki ni adakalanya memang sukar nak ekspresi semuanya...nak jaga kejantananlah tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu mmg lumrah mereka sbg lelaki dear...ego tu penting

      Delete
  8. Lahhh ni ke yang ke kaum perempuan nak..huhu..thanks kongsikan..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah