Monday, November 18, 2013

Happy Monday....


Assalamualaikum...morning u olls....
Paling x suka Isnin la..confirm macam2 hal kejap lg....nak2 si G ada kat opis kan...
Ngantuk gile pun ye jugak sebab aku di landa cirit birit dari petang semalam  .x tau pasal apa..semalam masak sambal sotong ngan Ikan tenggiri...xde la masak pedas ke..x kan sebab sambal belacan....sampai subuh ni aku rasa x selesa yang sangat2...
Harap2 xde la berpanjangan sampai hari ni...
Apa pun...selamat ber..monday blues you alls....if x bz hari ni..jap2 lg aku hapdet....

8 comments:

  1. moning along....awal along dah sampai opis yeak.....lieya pun awal dahsampai...lupe ari ni dah cuti sekolah....jalan clearrrr je heheehehheheh

    ReplyDelete
  2. Kakcik ni tiap2 hari fikir 'bila boleh pencen'... huhuhu

    ReplyDelete
  3. Happy Monday & happy working SA. :))

    ReplyDelete
  4. qaseh kat rumah ni tgh goyang kaki ,,opsss jgn jeles ehehe

    ReplyDelete
  5. suka & suka hehehe... done nuffnag yer

    ReplyDelete
  6. Hari ni tak berapa sukalah. Ingatkan jalan clear aje boleh keluar rumah lambat. Rupanya tak juga. Nasib baik punch card tak merah pagi ni.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah