Tuesday, November 26, 2013

Mangsa Kejadian Sebenar....


Ni la gambar mangsa2 bbq dalam entry pg tadi tu....cuba upload asyik failed je...
X tau la pesal...


Ayam yg diperap dgn serai, bwg putih bwg merah, lada hitam dan sos tiram...


Ikan keli abah yg taja....sedap plak Ikan keli bakar.....


Bahan2 yg sedang seksi atas bara.....


Kasik zoom skit..

Sayangnya aku x amik gambar daging kambing di bakar....dlm hp xde...dlm kamera pun xde...nanti aku tanya si kudut...ada x kat dia gambar lamb yg sedap tuh....
Berebut u olls....itu yg habis awal...
Ok Rara...hutang akak dh settle eh...haha....


12 comments:

  1. adoiiii membara je tekak tgk bbq kak long divas ni.. huwaaaaa =(

    ReplyDelete
  2. Adoi!!! Kak! Jgn tayang2 lagi kak!!!!! Teringin jadinya sy ni!!!

    ReplyDelete
  3. perghhhh..kambeng bakar lagi mengancam.. :P

    ReplyDelete
  4. kambing memang sodap...saya suka makan kambing

    ReplyDelete
  5. tempting betul tengok gambar2 nie...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. kambing bakar pun ada..memang terbaik! dah lama tak makan macam ni.

    ReplyDelete
  7. Ngaa...sedapnya...soton tu..huhu

    ReplyDelete
  8. wah patut tak blh sna pasal admin nak buat kami leleh air luk jer eh hee

    ReplyDelete
  9. waduh...teringat bbq di pantai remis

    ReplyDelete
  10. Ooiiii...seksi habis mangsa-mangsa ni terkorban....

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah