Thursday, November 14, 2013

Ilmu Penunduk Amalan Isteri...


Ha....yang bergelar isteri...baca quotes UAI tu yer...bukan la ilmu penunduk yang x betul tu yer...
ini untuk yang baik2 je....
hahaha...aku? 
aku xde laki so aku dendiam sudehhhh.......



15 comments:

  1. auwwwww....ni ilmu penduduk halal ni along heheeheh....in sha Allah...boleh diamalkan nieh heheheeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha....ilmu penunduk halal....boleh eh mcm tu....

      Delete
  2. seksi utk suami jer boleh... aurat hanya utknya.. =)

    ReplyDelete
  3. Sesuai utk yg bersuami sendiri je ye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh itu mmg harus dear...x kan tumpang suami org...

      Delete
  4. sejak beranak alana ritu kan..peod k.el mmg kelaut
    asik gap 2 3 hari..pas2 mmg riso ler kan sbb subur ke idok hahaha
    pas2 mula igt..takan dah monopos muda2 ni hehehe
    alhamdulilah semua tu sangkaan -ve je..skun syukur..semua dah terjawab hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak el ni salah rumah ni....ini citer lain...tp x pe...anda dimaafkan...

      Delete
  5. Buat apalah nak berbomoh bagai, kan?

    Jaga saja pekerti dan peribadi. Kalau ditakdirkan dia tak sayang kita lagi, takkanlah sampai kita nak bunuh diri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul kakcik..tp ada je yg buat laki dia mcm tu....x takut dosa kot...

      Delete
  6. hahahaha sabo jelah~ nk sexy sexy lah.

    ReplyDelete
  7. Ilmu penunduk yang macam ni oklah boleh diamalkan. Tapi tang seksi tu kalau tiap malam pakai baju kelawar tetiba pakai baju tidur seksi takut pulak laki kena semput sebab terkejut :D

    ReplyDelete
  8. Wahhh kalau isteri baca artikel ni kan sodap..hahahaha

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah