Thursday, November 28, 2013

Latest Recipe, My Portion


Meh aku tayang plak ngan korang apa yg aku makan sepanjang 2 jam aku kat sana semalam...makan..sembang gelak.....itu je....


Amik kak...amik....byk pun x pe...xdesapa marah de...


Si baju biru...over la tu.....


Ordered beef and chicken grill....


Beef grill je aku ulang 3 kali.....


Ala....terbalik plak...eskrem dan abc...


Ini pinggan aku yg ntah ke berapa ntah....


Lepas makan abc...minum kopi for the last.....


Big thanks for Boustead Travel especially Jaslena....
Really appreciate...if ada  rezeki kita jumpalagi....ajak je kitorang bila2 masa...
Hahahaha...makan free sapa x nak...x rugi ajak kitorang...
Balik opis.. semua jadi pemalas sbb kenyang....boleh?



12 comments:

  1. wahh....sakan nya makanan itu =) cedap cedap semuanya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mkn buffet kena bijak..jgn mkn nasi...if amik nasi mmg copek kenyangnya

      Delete
  2. tektik pagi mkn ala kadar..rupanya tghri membaham ye.haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha....pandai pun chot...tp itu smlm je la...

      Delete
  3. lapar lah pulak.. dah lah kat sini mendung jer..

    ReplyDelete
  4. lain kali kalau ade makan pree ajak saya..dengan kadar segera saya datang...hahahaha

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah