Tuesday, November 26, 2013

Cicah Mencicah di Hari Ahad


Terliur plak aku tgok gambar ni....sejak adik aku yang no 4 tu preggy...berjangkit masing2...
What??? Berjangkit preggy!!! Uishhh...xde la...berjangkit semua suka mencicah...masam macam mana pun mangga tu sedap je kat tekak...hahaha.. sangat layan....


Minah ni antara yang terjangkit....


Cubaan acu nak bagi Aressa sikit...di paling nya muka.   


Sedap....mangga tu lemak2...kicap cili pedas giler.....


Ini plak buah kuini...mak yang layan... .seee....mak aku pun berjangkit.....

Apapun ni la aktiviti bedt kami di hari Ahad...nak keluar hujan lebat kan....
Tp xde sapa pun layan tidur siang....sibuk tgok hindustan....
Minggu ni kazen aku kawen....so..dh start la minggu ni attend kenduri...
X buat baju baru ke? X payah....pakai je apa yg ada...jangan nak membazir....bukan sekalu pakai pun baju2 satu almari besar tu....


9 comments:

  1. aduhh..baca entri ni pon leh kecur air liur..sedap woo

    ReplyDelete
  2. Aiiiissshhh...dah kembang2 pipi akak nih...

    ReplyDelete
  3. ai yang tengok ni pun terliur dibuatnya.. ;)

    ReplyDelete
  4. erggghhhh bila tgk gmbr mcm terliur je.. tp ai ni bangsa tak makan benda2 masam.. hehehe

    ReplyDelete
  5. perghhh..terliur plak tengok..nie yang rasa nak singgah chowkit cari mangga nie..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. Cicah jangan tak cicah. Nasib baik menjangkit bab-bab makan aje...kalau jangkitan yang satu lagi, haruslah...alahai...tak tahu nak kata apa dah :D

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah