Thursday, November 21, 2013

Lelaki Lebih Sihat Dengan Wanita Cantik?????


Macam2 la kan.....betul ke research diorang ni...dah jadi bualan plak kat whatsaap
Group sekolah aku...ada yg argue...ada yg sokong...of course lelaki akan sokong la kan....
Siap ada yg buat lawak...kitorang yg x cantik ni boleh bawak bala kat lelaki ke?
Aku x ikut conversation diorg...gila ko notification x henti2 mlm td...aku sebekum tu dh lelap la...x kuasa nk perah otak berbalah...tido lg bagus...tgok balik...mak aii...600++ msg kat whatsaap
Cantik ke...x cantik ke...yg penting penerimaan seseorang dan keikhlasan kan...jangan ko melampir dah la kan.....oopppssss.......apa2 jujur, Ikhlas dan amanah serta jaga aib pasangan kita dah memadai kan....

13 comments:

  1. Research dari macam2 org macam2 juga keputusan.

    ReplyDelete
  2. ni mesti research orgputih ni... Islam xde pulak dengar macam ni...hheee

    ReplyDelete
  3. macam2 lah...huhu..
    apa yg lebih penting adalah hati setiap wanita kena cantik kan? :):)

    ReplyDelete
  4. memang lah sihat,..cuba dengan wanita yang biasa biasa jerk..confirm mata tunduk jerk....

    ReplyDelete
  5. mcmm setuju je dengan komen msredcheesecake kat atas tu :))

    ReplyDelete
  6. Mana ada sihatnya kalau dengan wanita cantik? Sakit jiwa raga adalah... Eh, betul ke kajian ni? Macam tak betul aje!

    ReplyDelete
  7. Cntik ni abstrak dan sukar diungkapkn.. Depends pd psgn msing2 la nk cntik mcm mna.. Tpi pointnya..sedap mata memandang kn..

    ReplyDelete
  8. gulppp...betoi ke ni...
    camni kena buat plastik surgery lah, nak bg nampak cantik je sempai tua...
    hehehee

    ReplyDelete
  9. nmpk sgt bohongnya research ni..orgtakcantiktakbley kawen la gamaknya..asal kawen je laki mati sb sakit.haha

    ReplyDelete
  10. hahaha...maksudnya kalau lepak ngan SA nanti boleh jadi lebih sihat laa..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah