Saturday, November 30, 2013

Chef Ikie In The House


Terkejut mama tgok Ikie tolong ibu buat kek tiramisu....
Rajinnya....sekarang anak lelaki ke...perempuan ke memang kena rajin la...
Nanti x payah nak suruh2 dah kan....


Alahaiii.....tolong la Ikie jgn duk kepit2 macam tu...seram sgt mama tgok...


Muncung tu cover skit Ikie...


Yeay dh nak siap dh....


Yeay....dh siap.... 

Eh....mana keknya ni.... Ikie x hantar pun....alaaaaaa..... sampai hati tau........
Hahaha....ni  Ibu Ikie duk whatsaap gambar selalu.... 
Aku x de bahan...tepek je gambar ni..janji boleh update kan...haha...
Sib baik adik2 jenis rajin whatsaap.....

Korang buat apa hari ni?



6 comments:

  1. arwah mak sy kata dulu, time sy kecik2 sy suka tolong dia buat kuih/kek gak..tapi bahagian uli tepung jer..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  2. Wahhh terrer pulak dia ni ekk..huhu

    ReplyDelete
  3. semoga ringan tulang hingga ke besar...

    ReplyDelete
  4. wah... rajin.. blh jadi chef nnt ni..

    ReplyDelete
  5. Bagusnya anak bujang ni, rajin tolong mak kat dapur. Ya ampun, duduk tu memang kena diperbetulkan. Seram tengoknya gitu :D

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah