Saturday, November 23, 2013

Aressa In Da House....


Salam Sabtu u olls....buat apa tu? Hihihi..macam biasa la dapat gambar whatsaap dari ibu si kembar tu...




Cheeky kan....geram tengok dia senyum....
Rindu sangat si kembar ni...Harap2 ari ni Ibu diorang hantar kat rumah....
Xde la sunyi si kakak.....


9 comments:

  1. sis saya suka rambut dia tu beralun,kerenting ker tu :)

    ReplyDelete
  2. wah....comelnya dia...selamat berhujung minggu SA...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. alahai comelnya..rambut dia tu yg mahai

    ReplyDelete
  4. muka si kembar ni kan kak ada iras kak jugak. Dulu2 saya ingat anak akak ^_^

    ReplyDelete
  5. muka notty2 comel jer deiorang ni.. kalau kakak dania ada mst seronok main sama2 kan :))

    ReplyDelete
  6. rambut tu comei.. ikal mayang..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah