Friday, August 28, 2015

Meracik Bunga Rampai...



Hi korang....

Sapa nak tolong kitorang racik bunga rampai...penat oiiiii.....penat yang x terhingga sapai nak pijak kaki x terasa...kqlau la dapat orang urut kaki ni mesti best kan...
Aduhai penatnyaaaaa......
Ini baru petang sehari sebelum Nikah....kalau masa majlis berlangsung nanti x tau la macam mana penatnya nanti...

Meh sapa nak tolong...aku bagi hadiah bunga telur.. sapa volunteer.... 

17 comments:

  1. Nak nak hhehe, waanginya bunga rampai

    ReplyDelete
  2. Akak..akakkk..wana nak tolong..;D

    ReplyDelete
  3. Wana dapat rasa penatnya mcmna..tp best dan meriah suasana walaupun blm lg start majlis :)

    ReplyDelete
  4. dah lama tak dengar org racik bunga rampai ni..
    jemput singgah kulit cantik? Bagaimana nak mula?

    ReplyDelete
  5. tapi nanti time kenduri, penat tu di iringi rasa best tak hingga..:)

    ReplyDelete
  6. Ni sapa yg nak kawin ni sebenarnya.....
    Cer cite... Namanya pun kerja kawen SA mmg le penat selagi tak sudah

    ReplyDelete
  7. haha, memg fennat, pinggang fon sakit~ tp buat ramai2 terasa syokk, smbil borak, smbil dgr laguu..kan...

    dripd sorg2, sayuuu je..hahahaa

    ReplyDelete
  8. SUka bau daun pandan... Kadang-kadang saja racik nak baunya..

    ReplyDelete
  9. Wahhhhhhh terbau bau wanginyaaaa

    ReplyDelete
  10. mmg penat..ummul adik ada lg 5 nk kawen..matila makkk..

    ReplyDelete
  11. meriah meracik..dah ramai² ni cepat siapnya

    ReplyDelete
  12. tak pernah pulak tengok teknik ni, mcmana cara tu? selalu hiris guna pisau aje

    ReplyDelete
  13. penat sgt2 klu buat knduri kawen..huhu

    ReplyDelete
  14. Salam, wahh ni buat bunga rampai untuk semua tetamu ke kak? banyaklah klw camtu..sy nasib baik cadang nak buat untuk letak dlm dulang hantaran je..hihi

    ReplyDelete
  15. aida suka giler buat bunga rampai.
    hingga lenguh jari jemari.
    tapi suka sebab wangi :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah