Saturday, July 11, 2015

Kampung Mana Plak Nak Kena Bom Ni....

Hi korang..

ni la hasil kerja adik sepupu aku kat kampung...tiap kali raya memang dia duk buat meriam buluh..kasik gegar satu kampung...budak2 kecik sure takut punya la...tp sayangnya aku raya kat Seremban...maybe lepas sembahyang raya baru balik kampung kot...tgok pada kesihatan mak aku macam mana...tak dapat nak berkumpul ramai2 masa raya...mak tak sihat kan...takut mak x selesa...


confirm bergegar rumah ni kalau meletup...

siap di catnya meriam buluh ni....

Sebenarnya dia nak pancing kitorang balik kampung la ni kan.....
Takpe la kitorang balik lepas semayang raya..mak kitorang x sihat la..x leh lasak2 sangat..so kena jaga dia betul2 la..kang dia dah dapat balik kampun tak reti duduk diam kan...tak per la korang berperang la dulu...tak nak plak gugur jantung aku kang...

Tapi bestnya tahun ni orang Kedah balik kampung..penuh la rumah mak lang nanti...orang Langkawi je x tau balik ke tak...kami orang Seremban x jauh mana pun...dokek yo...

Sapa balik kampung jauh2 angkat tangan......

14 comments:

  1. SA bestnya siap ada Meriam memang meriah suasana raya:)

    ReplyDelete
  2. huyooo, besarnya bom, mesti best ni bunyi dentam dentum!

    ReplyDelete
  3. Perghh.. memang happeninglah nanti.. ohsem arr.. rasa nak joon sekali.. wakakaka..

    ReplyDelete
  4. Lya blk kg gak ..dekat jer teganu hehe..Dua jam jer klau guna lebuhraya

    ReplyDelete
  5. saya...saya...Kelantan time..tahun ni giliran husband..so balik kelate jer..Penang tahun depan pulak...huhuh

    ReplyDelete
  6. huhuhu seram plak tgk meriam tu ....

    ReplyDelete
  7. SA org seremban ekk?
    raya kedua aida balik umah mak mertua ~ ampangan blok c jer...

    ReplyDelete
  8. kampung dokek yo..turun tangan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahu..kampung husband kannn..hahaa..sje nk teka2 plakkk

      Delete
  9. den pun dokek .... rombau most wanted yaw, kampung abah den ... and johorrrrrrrr~huhuuu

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah