Thursday, July 2, 2015

Nostalgia Kad Raya~Kad Raya Kedua

Kad Raya Ke 2 dari Blogger Cik Akak

Hi korang...
Semalam aku dapat lagi sekeping kad raya...seronokknya...mengingatkan kembali nostalgia tunggu kad raya macam dulu2...best kan...dulu zaman sekolah suka berbalas2 kad....


Terima kasih blogger Cik Akak...
Jauh datangnya kad raya ni...nanti akak balas ye....

Pelik betul masih ada yg blom dapat kad raya aku...padahal dh pos last week dah...sapa dah dpt jgn lupa ye update aku nanti....takut x dapat mcm kes tahun lepas...lepas raya baru sampai...x ke pelik namanya tu....




13 comments:

  1. oh bestkan.. ingat tahunni nak berkad raya juga tapi dah dua minggu tak pergi beli lagikan..
    seronok masa dulu bulan puasa nampak posmen hantar surat.. menimbun2 dapat kad raya..
    hari raya gi gantung... ha.. ha.. nostalgia betoiler...

    ReplyDelete
  2. syok kan dapat kad raya, sekarang dah jarang org bagi, semua guna sms whatsapp jer.

    ReplyDelete
  3. Kalau SA perasan yg menghidupkan suasana kad raya ni memang blogger kebanyakkannya
    Sebab yg lain biasa guna sms/ws/fb dsb..

    ReplyDelete
  4. bestnye akak dpt kad raya..aiiii is so envy..

    ReplyDelete
  5. Sally takde dapat lagi..hihihi...mana kak, mana?????????!!!

    hihihi

    ReplyDelete
  6. Salam Suria, its me Gina. Kita berjumpa di Majlis Berbuka Puasa Mamee Chef minggu lepas

    ReplyDelete
  7. yeay, bertambah lagi kad raya akak.

    ReplyDelete
  8. esok baru aida akan mengepos kad raya :)
    ari ni baru nak minta alamat frens blogger :)

    ReplyDelete
  9. wahh bestnya dpt kad raya. nak jugaaa.. hehe. sekrg zaman teknologi canggih smua pakat bg kat whatsapp jer.. huhu

    ReplyDelete
  10. wah bestlah sape dapat kad raya dari SA tu.. ;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah